Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

Hej hopp gummisnopp!!

Av Timmy - 2 februari 2014 18:37

Vart lite fullt upp på sistonde men nu skriver jag ialf mitt andra inlägg!^^

 

Började och skriva innan men precis när jag nästan var klar så krashade Google Chrome -.- fatta vad irriterad jag blev -.-

 

Som sagt, har haft fullt upp nu sen jag skrev sist. 

För nån vecka sen var jag på en grym affärspresentation med Vemma. Hade även med mig en polare som vart lite intresserad.

Förra helgen så hakade jag på farsan upp till Göteborg då vi skulle festa och gå på MC-Mässa. Kan säga att den mässan var grym! snygga motorcyklar, mkt öl, härligt glatt o en aning lite berusat gäng, men daaamn va snygga hojar! hittade min drömhoj som jag tänkte skaffa mig när jag har tunga kortet i hand^^

Fyllde ju år igår så nu får man äntligen börja övningsköra för tung hoj, känns bara så drygt att man måste vänta i 2 år innan det e klart -.-

 

Fick även en snygg mc-väst av farsan som han haft tidigare. han hade så många så jag fick en^^ så den ska jag börja bära på kommande barhäng, klubbfester och mc-träffar hädanefter^^

 

Nu i torsdags så hade jag även en grym hempresentation med Vemma. och det gick hyfsat bra faktiskt :)

 

Fredan nu i helgen va en riktig slappdag, åkte o handlade, umgicks med en polare innan jag åkte o hämtade flickvännen på stationen. Direkt när vi kom hem satte vi igång att baka, så kom inte i säng förens 00.30 den natten ^^

Dan efter fick vi besök av en del av familjen, och mkt beröm för tårtan o kakorna vi hade gjort ^^

kvällen ägnades åt att vi satt ensamma o kollade på film, gick och åt på asiatisk restaurang, sen senare drog vi till hotellet tillsammans med en polare till mig :) 

Men tyvärr var det knappt nåt folk där så vi gick vidare till nästa krog, och tack och lov så var det fullsmockat där xD

 

Vi satte oss på de enda lediga platserna bredvid 2 lite äldre gubbar som väntade på skjuts, o den ena började fråga om jag spelade gitarr, om jag spelade tsm med någon som kallas "Stendöv" osv för han kände nämligen igen mig. jag sa till honom att visst spelar jag, men jag har aldrig spelat ute, däremot har min farsa gjort det. Det visade sig sen att han visste tydligen vem farsan var^^ nog för att jag och min far är jävligt lika men vafan, det skiljer ändå 17 år mellan oss xD

 

Idag har vart en seg sitta-hemma-och-glo-på-film-dag. skjutsade tjejen till tåget nån gång vid 1-tiden sen dess har jag bara vart hemma o segat. Haft en liten diskussion med henne på facebook angående lite privata saker.

 

Jag är inte alls sugen på att jobba imon. Visst nu håller snön på att töa bort äntligen, men börjar känna drygt det. ska börja kolla runt lite om det finns andra jobb tillgängliga, elr några intressanta kurser. Känner att min rygg inte pallar med längre, har iofs bara jobbat som manuell röjare 3 år snart, men måste fan börja gymma igen. 

 

Ne nu blev det ett långt inlägg, men ska försöka att skriva lite oftare så det inte blir så mycket att läsa på en o samma gång. ha det gött! hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Timmy - 8 februari 2014 14:36

Ja hejsan hejsan välkomna välkomna ska ni vara....   Vafan går det inte att göra teckenstorleken större föööööööör????!!!! bögröv!   Ne nu ska vi inte va så förbannat negativa här.   Jag är så förbannat glad att jag äntligen fått tummfan ...

Av Timmy - 19 januari 2014 15:31

Haha! skojar bara, det är inte alls mitt första inlägget i mitt liv. tror jag startat två olika bloggar sen jag var 15, skrivit ett första inlägget sen skitit i det. Kommer inte ens ihåg vilka blogplatser det var på.   Nu är jag 21, blir 22 o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards